قوانین و مقررات عمومی سایت

قوانین و مقررات عمومی 

circle   قوانین و مقررات عمومی 

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه الد سرویس  oldservice  جهت بازدید , و خرید ، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین و مقررات عمومی  الد سرویس   می باشد، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

ثبت و قبول سفارش :

 در محیط الکترونیکی نیز دقیقا مانند شرایط طبیعی، هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرار داد مطابق ماده 183 قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.  قبول و ایجاب، پیشنهاد انجام یک معامله به شخص دیگر است بطوریکه اگر پیشنهاد مزبور مورد قبول واقع گردد، عقد منعقد می گردد. 

قبول نیز عبارتست از اعلام رضایت به ایجاب ابزار شده برای انعقاد قرارداد. بنابراین توجه داشته باشید که هر زمان ایجاب و قبول از طریق داده پیام انجام گیرد، یک قرارداد آنلاین منعقد شده است.

لذا هنگامیکه مشتری سفارش خود را نهایی می نماید در واقع  قوانین و مقررات عمومی را مطالعه و قرارداد منعقد شده است و ملزم به پرداخت وجه آن می باشد. توجه نمایید که صرف ایجاب برای ایجاب کننده تعهدی بوجود نمی آورد و وی می تواند ضمن ایجاب، مدت زمانی که در آن پیشنهاد پابرجاست یا سایر شروط را مشخص نماید. با توجه به آنکه طبق روال کاری فروشگاه مرحله اول خرید، استعلام سفارش می باشد، پاسخ استعلام سفارش مشتری به منزله ایجاب ، و نهایی کردن سفارش توسط مشتری به منزله قبول است. 

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و چنانچه با  آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید. کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (18 سال تمام) بوده  و یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود اقدام به خرید از سایت نمایند.

مراحل ثبت سفارش :

ثبت سفارش و استعلام:

 با توجه به آنکه  اغلب موجودی کالاهای فروشگاه و قیمتها در طول زمان در حال تغییر است، برای انجام خرید ابتدا لازمست مشتریان محترم بصورت تلفنی استعلام قیمت و موجودی نمایند. 

پاسخ استعلام و نهایی کردن سفارش: 

بطور معمول حداکثر 1 ساعت پس از ثبت سفارش، پاسخ استعلام و مهلت زمانی برای تکمیل سفارش برای مشتریان ارسال یا به ایشان اعلام  می گردد. پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا در مهلت مقرر سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند. چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی نفرمایند، سفارش آنها ناتمام تلقی شده و دیگر امکان نهایی کردن آن را نخواهند داشت. در این موارد چنانچه مشتری تقاضای فعالسازی مجدد سفارش را داشته باشد و کماکان کالا در فروشگاه موجود باشد، مجددا مهلت تکمیل به مشتری داده خواهد شد.

تحویل سفارش :

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

  1. مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

  2. مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود) توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود،  فروشگاه الد سرویس دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

تبصره: کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند.

در این موارد ، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه ازضمانت و گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.

توجه: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و موضوع را بلافاصله به  فروشگاه الد سرویس اعلام نماید.

  1. در زمان ارسال کالا از طریق شرکتهای باربری ،  شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضورتحویل دهنده ، مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا ، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن شود و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق هیچگونه  اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.

  2.   طبق  قوانین و مقررات عمومی   دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه  الد سرویس اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

  3. طبق قوانین و مقررات عمومی فروشگاه  الد سرویس، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید؛ پس از تحویل ظاهری، مشتریان محترم تا 3 روز فرصت خواهد داشت تا کالا را از نظر فنی بررسی نماید. در صورت وجود هر گونه مشکل فنی، و تشخیص اینکه امکان برطرف نمودن ایراد فنی در اسرع وقت در محل میسر نباشد کالا مشمول قانون تضمین است و به تناسب تعمیر و یا  و تعویض می گردد.

  4. به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل به طبقات را می نمایند.

 

امکان خطا در قیمت های سایت :

فروشگاه الد سرویس همواره سعی می نماید که قیمتهای کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجائیکه این قیمتها توسط کارشناسان و اپراتورها  بصورت دستی وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمتها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود. 

در این موارد حتی چنانچه بر اساس قیمت اشتباه، کالا برای مشتری فاکتور و ارسال گردد، مشتری موظف است در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج نکرده باشد یا آن را عودت نماید و یا ما به التفاوت وجه را واریز نماید و در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج کرده باشد، موظف است ما به التفاوت وجه را به حساب فروشگاه واریز نماید. مشتری با قبول قوانین و مقررات عمومی سایت حق هر گونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نماید.

محتوای سایت:

فروشگاه حداکثر تلاش خود را برای درج اطلاعات صحیح (از جمله قیمت، اطلاعات فنی، عکس کالاها و مقالات) به کار می گیرد، با این حال درست بودن تمامی مطالب و بدون نقص بودن محتوای اطلاعات خود را تضمین نمی نماید.

  1. فروشگاه  پیوسته تلاش نموده تا نسبت به تهیه محتوای های مناسب  توسط گروه تخصصی سایت و از منابع معتبر و با دقت در اعتبار آنها تهیه شده و به صورت مستمر از جهت درست و به روز بودن بازبینی می گردند. با این حال سایت و مجموعه الد سرویس هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای این مطالب، اشکالات غیرعمدی و ایرادات نگارشی آن نمی پذیرد.

  2. فروشگاه خود را مجاز می داند در هر زمان که لازم باشد  نسبت به تغییر محتوا و اطلاعات سایت و محصولات اقدام نماید.

  3. درصورتیکه کاربران محتوایی برای سایت ارسال نمایند، فروشگاه این حق را خواهد داشت تا نسبت به استفاده، تغییر، تصحیح و انتشار یا عدم انتشار آن تصمیم گیری و اقدام نماید. ولی در مجموع  مسئولیت صحت و درستی مطالب  و محتوی اشاره شده تماماٌ به عهده فرستنده می باشد.

  4. تمام اطلاعات مشتریان نزد سایت و فروشگاه الد سرویس کاملا حفاظت شده می باشند و هیچگونه استفاده تبلیغاتی از آنها بعمل نخواهد آمد .

مشاوره رایگان