ارتباط پرینتر از طریق شبکه LAN

ارتباط پرینتر از طریق شبکه LAN

فهرست مطالب

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارتباط پرینتر از طریق شبکه LAN :

 

ارتباط پرینتر از طریق شبکه LAN

 

در این مقاله آموزشی میخواهیم نحوه اتصال پرینترهای شرکت hp از طریق کابل شبکه یا ارتباط پرینتر از طریق شبکه LAN و همچنین خطا های و مشکلات این اقدام را مورد بررسی قرار دهیم. این مقاله میتواند به کارشناسان خدمات ماشین های اداری و متخصصان تعمیرات پرینتر نیز کمک های بسیاری را داشته باشد.

با توجه به بررسی های صورت گرفته امروزه بیش از 73% از پرینتر های موجود در بازار از درگاه شبکه علاوه بر درگاه ارتباط USB پشتیبانی میکنند و این امر بر اهمیت این موضوع می افزاید که برای ارتباط درست و ایمن با این چنین پرینتر هایی باید چه نکاتی را مد نظر قرار داد و ارتباط پرینتر از طریق شبکه LAN باید به چه شکل صورت بگیرد.

در این مقاله طیف گسترده ای از مطالب مرتبط برای کارشناسان خدمات میدانی که شامل مراحل نصب درایور ها در سیستم عامل ، تنظیمات مجدد NVRAM ، نصب فلش و کارت حافظه ، توضیحات کامل در خصوص کد های خطا و راه کار های برطرف کردن آنها و همچنین تنظیمات شبکه TCP/IP را بصورت مفصل و کامل در راستای ارتباط پرینتر از طریق شبکه LAN ارائه می نماید.

 

ارتباط پرینتر از طریق شبکه LAN
دیاگرام ارتباط پرینتر از طریق شبکه LAN

 

در مقاله ارتباط پرینتر از طریق شبکه LAN تلاش بر این بوده که توضیحات بصورت کاملا باز و عامه پسند ارائه گردد ، بطوری که همه افراد با مطالعه آن میتوانند با خیال آسوده نسبت به رفع نیاز هایشان اقدام کنند. همچنین همه افراد از یک تکنسین سطح مبتدی یا متخصص تعمیرات دستگاه کپی تا کارشناسان Help Desk یا اپراتور های Call Center و همچنین متخصص های شبکه های پیشرفته که با خدمات چاپ مدیریت شده کار میکنند میتوانند با مطاعه این مقاله درک بهتری از نحوه کارکرد پرینتر ها در بستر شبکه داشته باشند.

 

اهداف تعیین شده برای درج در مقاله ارتباط پرینتر از طریق شبکه LAN عبارتند از :

  • درک عملکرد رابط سیستم و پیکر بندی آن.

 

  • انجام و درک عملیات در رابط کاربری، حالت های سرویس، صفحات آزمایشی، به روز رسانی فریمور و روش های بازنشانی آن.

 

  • آشنایی با کد خطا های سیستم فرمت کننده TCP/IP در بستر شبکه.

 

  • پیکربندی شبکه، نصب درایور های پرینتر  و مراحل به روز رسانی آنها در سیستم عامل.

 

مرکز خدمات کهن قصد دارد با ارائه این توضیحات در وبسایت خود برای رفع مشکلات کاربران گام های موثری را بردارد ، اما به ارائه خدمات سفارشی مربوطه به شرکت ها و ارگان هایی که نیاز به دریافت خدمات یا توضیحات در محل خود دارند نیز بسته به درخواست کاربران پاسخ خواهد داد.

 

مرکز خدمات کهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *