خطا E 23 یا خطا درگاه ارتباطی آماده نیست I /O Not Ready

فهرست مطالب

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خطا E 23 یا خطا درگاه ارتباطی آماده نیست :

 

در تمام پرینتر ها ممکن ایت این مشکل بوجود بیاید که پرینت نتواند با درگاه ورودی یا خروجی ارتباط برقرار کند. در این زمان خطا E 23 که بیانگر آن است که درگاه ارتباطی آماده نیست نمایش داده میشود.

 

خطا E 23 یا خطا درگاه ارتباطی آماده نیست I /O Not Ready

 

خطا E 23 بصورت I /O Not Ready نمایش داده میشود و در زمان مواجهه با خطا E 23 یا خطا درگاه ارتباطی آماده نیست باید کابل و اتصال کابل ارتباطی را بررسی کیند .

 

ممکن است اتصال قطع شده باشد یا کابل معیوب باشد. همچنین امکان معیوب بودن کارت درگاه را نیز باید در نظر داشته باشید. به همین منظور پس از بررسی کابل و اتصالات آن لازم است تا کارت درگاه را از جای خود خارج کرده و مجددا نصب کنید.

 

در صورت ادامه داشتن خطا کارت درگاه را با کارت دیگری که از سلامت آن اطمینان دارید تعویض کنید و مجددا تست کنید.

 

مرکز خدمات کهن

باتوجه به حضور کارشناسان و متخصصین فنی کارآزموده در مجموعه افتخار داریم تا یکی از با کیفیت ترین سرویس ها و خدمات در زمینه تعمیر و سرویس پرینتر، اسکنر و ماشینهای اداری برندهای HP – CANON– EPSON – BROTHER– SAMSUNG و… را به مشتریان محترم ارایه نماییم .

 

مرکز خدمات سرویس کهن  OldService در ضمینه خدمات و پشتیبانی قطعات الکترونیک و ماشین های اداری در خدمت شما میباشد. فقط کافیست تا با کارشناس ما ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را بیان کنید. تمام تلاش ما در این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را برای شما فراهم کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *