خطا E 30 یا خطا در دستور چاپ PS Error XX

فهرست مطالب

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خطا E 30 یا خطا در دستور چاپ :

 

در تمامی پرینتر ها مدات زمان مشخصی برای دریافت داده در درگاه های ورودیو خروجی تعریف شده است و اگر مدت زمان دریافت یا ارسال داده بیشت از این مدت زمان طول بکشد، خطا E 30 یا خطا در دستور چاپ که بصورت PS Error 16 یا  PS Error 22/25 یا PS Error XX نمایش داده میشود.

 

خطا E 30 یا خطا در دستور چاپ

 

خطا E 30 یک خطا نرم افزاری و متعلق به پست اسکریپت میباشد. که برای رفع آن میتوانید Postscript SIMM را مجددا نصب کرده و یا از نسخه پشتیبانی آن را جایگزین کنید.

زبان برنامه نویسی پرینتر ها زبان PCL است، حال در صورتی که در زمان ارسال داده از کامپیوتر به پرینتر خطایی رخ  دهد یا داده بصورت درست و قابل درک برای پرینتر کد نشوند در این زمان پرینتر به دلیل عدم دریافت داده درست اعلام خطا میکند که با عنوان خطا در دستور چاپ یا Error 30 PS Error XX نمایش داده میوشد تا به کاربر اعلام کند که درایور ها در کامپیوتر مبدا دچار اختلال شده اند.

برای رفع این مشکل ساده ترین راه حل حذف درایور ها و نرم افزار پرینتر و نصب مجددا آنهاست تا بتوانیم به سادگی مشکل را برطرف کینم.

در صورت بروز مجدد مشکل ممکن است نوع درایور یا ورژن آن با پرینتر سازگاری نداشته باشد که در این صورت باید آخرین نسخه درایور ها را از سایت پشتیبان پرینتر دریافت کنید.

 

 

مرکز خدمات کهن

باتوجه به حضور کارشناسان و متخصصین فنی کارآزموده در مجموعه افتخار داریم تا یکی از با کیفیت ترین سرویس ها و خدمات در زمینه تعمیر و سرویس پرینتر، اسکنر و ماشینهای اداری برندهای HP – CANON– EPSON – BROTHER– SAMSUNG و… را به مشتریان محترم ارایه نماییم .

 

مرکز خدمات سرویس کهن  OldService در ضمینه خدمات و پشتیبانی قطعات الکترونیک و ماشین های اداری در خدمت شما میباشد. فقط کافیست تا با کارشناس ما ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را بیان کنید. تمام تلاش ما در این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *