خطا E 40 یا خطا در جابجایی داده ها Data Transfer Error

خطا E 40 یا خطا در جابجایی داده ها Data Transfer Error

فهرست مطالب

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خطا E 40 یا خطا در جابجایی داده ها :

 

خطا E 40 یا خطا در جابجایی داده ها که بصورت Data Transfer Error نمایش داده میشود به معنی بروز مشکل در انتقال داده های چاپ ازکامپیوتر به پرینتر است.

 

خطا در جابجایی داده ها یک خطای لحظه ای است و با فشردن دکمه “GO” یا “Continue” میتوانید به ادامه فرایند چاپ بپردازید. با فرشدن این دکمه ها داده مجددا برای پرینتر ارسال شده و سپس پرینتر ادامه داده ها را چاپ میکند.

 

خطا E 40 یا خطا در جابجایی داده ها Data Transfer Error

در صورت بروز مجدد خطا E 40 یا خطا در جابجایی داده ها لازم است تا پرینتر را یک مرتبه خاموش و روشتن کرده و سپس دستور چاپ را برای پرینتر ارسال کنید.

 

در پرینتر های قدیمی در صورت بروز خطای عدم وجود کاغذ یا ورود چند برگه همزمان به پرینتر و به جای خطا No Paper Income  یا خطا  Paper Jam Error در پرینتر خطا E 40 یا خطا در جابجایی داده ها نمایش داده میشد ولی امروزه این خطا ها جدا گانه تعریف شده و در صورت بروز هرکدام از این مشکلات، خطا مربوطه نمایش داده میشود تا کاربر ساده تر بتواند مشکل را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کند.

مرکز خدمات کهن

باتوجه به حضور کارشناسان و متخصصین فنی کارآزموده در مجموعه افتخار داریم تا یکی از با کیفیت ترین سرویس ها و خدمات در زمینه تعمیر و سرویس پرینتر، اسکنر و ماشینهای اداری برندهای HP – CANON– EPSON – BROTHER– SAMSUNG و… را به مشتریان محترم ارایه نماییم .

 

مرکز خدمات سرویس کهن  OldService در ضمینه خدمات و پشتیبانی قطعات الکترونیک و ماشین های اداری در خدمت شما میباشد. فقط کافیست تا با کارشناس ما ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را بیان کنید. تمام تلاش ما در این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *