خطا E 41.X یا مجموعه خطاهای تنظیمات پرینتر Temporary Error

خطای E 41.X یا مجموعه خطاهای تنظیمات پرینتر Temporary Error

فهرست مطالب

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خطا E 41.X یا مجموعه خطاهای تنظیمات پرینتر :

 

خطا E 41.X  که نمایش دهنده بروز مجموعه خطاهای تنظیمات در پرینتر است بیانگر بروز یک خطای موقت در فرایند پرینت است.

خطای E 41.X یا مجموعه خطاهای تنظیمات پرینتر Temporary Error

 

خطای E 41.X یا مجموعه خطاهای تنظیمات پرینتر بینگر آن است که در زمان پرینت و در مسر چاپ یک خطای موقت زخ داده است که در کثر این موارد اصلا مورد نگران کننده ای نیست و با فشردن دکمه “CONTINUE” یا “OK” خطا رفع شده و پرینتر شروع به ادامه پرینت میکند.

 

خطای E 41.X در حقیقت یک گزارش بروز خطااست که فقط به کاربر اعلام میدارد که در حین پرینت چنین اطفاقی افتاده است و بعد از تایید از طرف کاربر نمایش آن اتمام یافته و پرینتر به روال کاری خود ادامه میدهد.

خطای E 41.X یا مجموعه خطاهای تنظیمات پرینتر Temporary Error

 

در صورتی که خطا E 41.X یا مجموعه خطاهای تنظیمات پرینتر است برای چندین مرتبه و پشت سر هم رخ دهد لازم است تا مورد بیانشه را بررسی کنید چرا که میتواند باعث بروز خسارات بسشتر یا از کار افتادن پرینتر شود.

 

 

دلایل بروز خطا E 41.X در حقیقت بسیار ساده است و در صورتی که بجای X انتها کد خطا هرکدام از اعداد زیر باشد بیانگر بروز خطا در آن ناحیه است:

 

 

اعداد 1 و 2 و 4 و 5 :   این اعداد بیانگر گزارش بروز یک خطای سطحی است که با فشردن دکمه تایید خطا برطرف شده و پرینتر به فرایند چاپ خود ادامه میدهد.

 

عدد 3 :   این خطا به معنی ورود کاغذ در پرینتر مخالف با سایز کاغذ تعریف شده است یا آنکه چند کاغذ به هم چسبیده با هم وارد پرینتر شده است که باعث شده است پرینتر نتواند پایان کاغذ را بر اساس استاندارد تعریف شده شناسایی کند.

 

در این حالت لازم است تنظیمات پرینتر را بررسی کنید و ابعاد کاغذ را چک کنید یا در صورت ورود چند کاغذ بصورت همزمان و بهم چسبیده لازم است تا اقدام به تعویض سپریشن پد در پرینتر خود کنید.

 

مرکز خدمات کهن

باتوجه به حضور کارشناسان و متخصصین فنی کارآزموده در مجموعه افتخار داریم تا یکی از با کیفیت ترین سرویس ها و خدمات در زمینه تعمیر و سرویس پرینتر، اسکنر و ماشینهای اداری برندهای HP – CANON– EPSON – BROTHER– SAMSUNG و… را به مشتریان محترم ارایه نماییم .

 

مرکز خدمات سرویس کهن  OldService در ضمینه خدمات و پشتیبانی قطعات الکترونیک و ماشین های اداری در خدمت شما میباشد. فقط کافیست تا با کارشناس ما ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را بیان کنید. تمام تلاش ما در این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *