خطا E 57 یا عدم تطابق کارت حافظه و چرخدنده محرک یا خطا در موتور و فن

خطا E 57 یا عدم تطابق کارت حافظه و چرخدنده محرک یا بروز نقص فنی در موتور و فن

فهرست مطالب

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خطا عدم تطابق کارت حافظه و چرخدنده محرک یا خطا در موتور و فن :

 

خطا عدم تطابق کارت حافظه یا چرخدنده محرک میباشد همچنین میتواند دلیل آن بروز نقص فنی در موتور یا فن دستگاه باشد. برای شناسایی محل خطا باید تمام قطعات مرتبط را بررسی کنیم.

خطا E 57 یا عدم تطابق کارت حافظه و چرخدنده محرک یا بروز نقص فنی در موتور و فن

خطا عدم تطابق کارت حافظه و چرخدنده محرک یا بروز نقص فنی در موتور و فن چنانچه به دلیل بروز نقص فنی در موتور و فن باشد با مشاهده چشمی میتوان تا حد زیادی بروز اختلال در گردش آنها را مشاهده کرد. گردش کند، سفتی در حرکت موتور یا فن، خشک بودن موتور یا فن در زمان گرد و صدای موتور یا فن در زمان کار گویا سلامت کارکرد آن است. همچنین ممکن است موتور یا فن یر کرده یا سوخته باشند که به سادگی قابل تشخیص است.

خطا E 57 یا عدم تطابق کارت حافظه و چرخدنده محرک یا بروز نقص فنی در موتور و فن

 

در صورتی که بروز خطا به دلیل عامل عدم تطابق چرخدنده محرک باشد نیز میتوان بصورت بازدید چشمی از سلامت و گردش آن و همچنین اندازه و طول و تعداد چرخدنده ها اطمینان حاصل کرد. در صورت بروز مشکل باید آن را با چرخدنده درست جایگزین نمود.

 

اما چنانچه دلی بروز خطا عدم تطابق کارت حافظه باشد در صورتی که به تازگی کارت حافظه را به پرینتر اضافه کرده اید آن را خارج نموده و مجددا پرینتر را راه اندازی نمایید، در صورت برطرف شدن مشکل میتوانید با تعویض کارت حافظه و خرید کارت حافظه ای که با پرینتر سازگاری دارد مشکل را حل نمایید. ولی اگر به تازگیکارت حافظه ای به پرینتر اضافه نکرده اید، لازم است تا ابتدا کارت حافظه موجود در دستگاه را بررسی کرده و از سلامت آن اظمینان حاصل نمایید. برای این منظور میتوانید کارت را در پرینتر دیگری امتحان کرده و از سلامت آن مطمئن شوید.

 

 

در صورت سلامت بودن کارت حافظه باید اسلات حافظه را در پرینتر بررسی کنید. ممکن است کانکتور ها خراب شده یا آسیب دیده باشند که در این صورت باید برد را برای تعمیرات به مرکز خدمات منتقل کنید. این احتمال نیز وجود دارد که اتصال کانکتور ها کثیف شده و باعث شود تا ارتباط به درستی برقرر نشود، برای این منظور میتوانید با استفاده از اسپری های کنتاکت شور و یک برس یا مسواک سطح کانکتور ها را شستشو داهید تا اتصال به درستی برقرار شده و خطا برطرف شود.

 

همچنی میتوانید برای رفع مشکل با مرکز خدمات کهن تماس برقرار کرده و از دانش و تجربیات کارشناس این مجموعه استفاده نمایید.

مرکز خدمات کهن

باتوجه به حضور کارشناسان و متخصصین فنی کارآزموده در مجموعه افتخار داریم تا یکی از با کیفیت ترین سرویس ها و خدمات در زمینه تعمیر و سرویس پرینتر، اسکنر و ماشینهای اداری برندهای HP – CANON– EPSON – BROTHER– SAMSUNG و… را به مشتریان محترم ارایه نماییم .

 

مرکز خدمات سرویس کهن  OldService در ضمینه خدمات و پشتیبانی قطعات الکترونیک و ماشین های اداری در خدمت شما میباشد. فقط کافیست تا با کارشناس ما ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را بیان کنید. تمام تلاش ما در این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *