خطا E 59 یا خطا اضافه کردن حافظه Add Memory

خطا E 59 یا خطا اضافه کردن حافظه Add Memory

فهرست مطالب

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خطا E 59 یا خطا اضافه کردن حافظه :

 

خطا E 59 یا خطا اضافه کردن حافظه که بصورت Add Memory نمایش داده میشود، بیان کننده مشکل در مقدار حافظه پرینتر برای دریافت و اجرا دستورات چاپ است.

در صورتی که پیام خطا بصورت خطا E 59 نمایش داده شود، معنی آن بروز خطا در حجم حافظه کش برای Post Script است و با افضودن مقدار حافظه این مشکل از بین خواهد رفت. خطا Add Memory بیان ککنده این امر است که کاربر باید مقدار حافظه PostScript را افزایش دهد تا سیستم بتواند دستورات را به درستی بافر کند.

 

خطا E 59 یا خطا اضافه کردن حافظه Add Memory

چنانچه خطا E 59 بصوزت E59.X نمایش داده شود ، در این حالت بیان کننده بروز مشکل در قسمت موتور دستگاه میباشد. و با توجه به اینکه مقدار X عدد یک یا دو بایشد مشخص مشکند کدام موتور دچار آسیب شده است.

اگر خطا بصورت  E59.1 نمایش داده شود به معنی بروز مشکل در موتور اصلی پرینتر است. پس لازم است ت اابتدا کانکتور و کابل های آن را بررسی کرده و در صورت ادامه دار بودن مشکل اقدام به تعویض موتور اصلی پرینتر نمایید.

اگر خطا بصروت E59.2 نمایش داده شود به معنی بروز خطا در بخش راه انداز موتور است، برای این مشکل لازم است تا برد DC کنترولر موتور را بررسی و در صور لازم اقدام به تعویض آن نمایید.

 

لازم است بدانیم که خطا E 59 یک خطا اساسی به حساب نیامده ولی خطا E 59.X یک خطا اساسی است و تا زمانی که علت بروز آن شناسایی و مشکل برطرف نشود پرینتر متوقف شده و اجازه چاپ را به کاربر نخواهد داد.

 

مرکز خدمات کهن

باتوجه به حضور کارشناسان و متخصصین فنی کارآزموده در مجموعه افتخار داریم تا یکی از با کیفیت ترین سرویس ها و خدمات در زمینه تعمیر و سرویس پرینتر، اسکنر و ماشینهای اداری برندهای HP – CANON– EPSON – BROTHER– SAMSUNG و… را به مشتریان محترم ارایه نماییم .

 

مرکز خدمات سرویس کهن  OldService در ضمینه خدمات و پشتیبانی قطعات الکترونیک و ماشین های اداری در خدمت شما میباشد. فقط کافیست تا با کارشناس ما ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را بیان کنید. تمام تلاش ما در این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را برای شما فراهم کنیم.

 

خطا E 59 یا خطا اضافه کردن حافظه Add Memory

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *