خطا E 62.X یا خطا در حافظه برد فرمتر Defective Formatter Memory

خطا E 62.X یا خطا در حافظه برد فرمتر Defective Formatter Memory

فهرست مطالب

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خطا در حافظه برد فرمتر یا Defective Formatter Memory :

 

خطا در حافظه برد فرمتر که بصورت Defective Formatter Memory نمایش داده میشود به معنی بروز خطا در حافظه برد فرمتر است که این خطا میتواند شامل خطا ها و موارد مختلفی باشد.

خطا E 62.X یا خطا در حافظه برد فرمتر Defective Formatter Memory

بروز خطا در حافظه برد فرمتر یا خطا Defective Formatter Memory عوامل متفاوتی دارد، در بعضی موارد با خاموش و روشن کردن پرینتر یا ریست کردن تنظیمات برد فرمتر پرینتر به حالت پیش فرض خطا مرتفع شده و در بعضی مواقع لازم است تا حتما برد فرمتر را تعویض نمایید.

خطا E 62.X یا خطا در حافظه برد فرمتر Defective Formatter Memory

چنانچه اولین بار است که با خطا در حافظه برد فرمتر مواجه میشوید، اولین اقدامی که لازم است انجام دهید این است که ابتدا پرینتر  را خاموش کرده و برای 30 ثانیه کابل برق را از پرینتر جدا کرده و مجددا کابل را وصل و پرینتر را روشن کنید. در صورت ادامه دار بودن این مشکل، پرینتر را برای مدت 30 الی 45 دقیقه از کابل برق جدا کنید. در این حالت خازن ها و جریانات الکتریسیته بصورت کال درون برد های پرینتر تخلیه میشوند.

 

 

مجددا پرینتر را روشن نموده و دستور چاپ را به پرینتر ارسال نمایید. در صورت مرتفع شدن مشکل میتوانید از پرینتر استفاده کنید، ولی اگر خطا همچنان وجود داشت، لازم است تا تنظیمات پرینتر را به تنظیملت پیش فرض کارخانه بازگردانی کنید. در پرینتر هایی که پنل تنظیمات ندارند یا پرینتر های تک کاره ساده که دکمه ای برای تنظیمات ندارند لازم است تا برای این کار درایور های پرینتر را از سیستم خود بصورت کامل حذف کنید و مجددا آن را نصب و راه اندازی نمایید.

 

 

برای حذف کامل درایور ها از سیستم کامپیوتری خود میتوایند به اینجا مراجعه کنید .

 

 

 

پس از انجام اقدامات فوق چنانچه مچنان خطا وجود دارد، لازم است تا برد فرمتر را بررسی نمایید، ممکن اسن چیپست های آن آسیب دیده باشند یا آ«که حافظه پرینتر با مشکل مواجه شده باشد. در برخی مواقع لازم است تا برد فرمتر را تعویض کرده و یک برد سالم جایگزین نمایید.

 

مرکز خدمات کهن

باتوجه به حضور کارشناسان و متخصصین فنی کارآزموده در مجموعه افتخار داریم تا یکی از با کیفیت ترین سرویس ها و خدمات در زمینه تعمیر و سرویس پرینتر، اسکنر و ماشینهای اداری برندهای HP – CANON– EPSON – BROTHER– SAMSUNG و… را به مشتریان محترم ارایه نماییم .

 

مرکز خدمات سرویس کهن  OldService در ضمینه خدمات و پشتیبانی قطعات الکترونیک و ماشین های اداری در خدمت شما میباشد. فقط کافیست تا با کارشناس ما ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را بیان کنید. تمام تلاش ما در این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *