خطا E41 یا خطا در موتور پرینتر

خطا E 41 یا خطا در موتور پرینتر

فهرست مطالب

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خطا E41 یا خطا در موتور پرینتر :

 

خطا E41 که به منزله بروز  خطا در موتور پرینتر می باشد زمانی رخ میدهد که موتور محرک پرینتر به هر دلیل گردش نکرده یا با میزان دور مورد نظر توانایی گردش را نداشته باشد.

خطا E 41 یا خطا در موتور پرینتر

 

در زمان بروز خطا E41 که به منزله بروز  خطا در موتور پرینتر است، چنانچه با روشن کردن پرینتر و در حالتی که تمامی در ب ها بسته بود و کارتریج درون پرینتر است، صدای چرخش موتور پرینتر شنیده نمیشود، باید ابتدا اتصالات و کابل های موتور را بررسی کنید، چرا که ممکن است در اثر ضربه یا تکان شدید از جای خود خارج شده ی اتصال آن شل شده باشد. البته این نکته نیز ممکن است که موتور دچار مشکل شده باشد.خطا E 41 یا خطا در موتور پرینتر

 

در صورتی که خطا E41 که به منزله بروز  خطا در موتور پرینتر است را مشاهده میکنید و در حالتی که پرینتر روشن بوده و تمامی درب های آن بسته است و کارتریج نیز دورن پرینتر وجود دارد صدای گردش موتور پرینتر به گوش میرسد این احتمال که موتور توانایی گردش با میزان دور مناسب را ندارد باید مد نظر قرار گیرد.

 

 

در این حالت باید ابتدا بخش درایو را بررسی کنید، چرا که گردش سخت یا گیر کردن یک چرخدنده میتواند به موتور پرینتر فشار وار کرده و دور آن را کم کند. در غیر این صورت باید خود موتور را بررسی کنید، چرا که ککن است نیم سوز شده یا جام کرده باشد. برای اتمینان از این بخش بهتر است در صورت امکان موتور پرینتر را با یک موتور سالم تعویض و تست کنید.

 

در صورت بررسی تمام موارد فوق در صورتی که همچنان خطا E41 نمایش داده میشود، لازم است ا برد پاور و DC کنترولر را بررسی کنید.

 

مرکز خدمات کهن

باتوجه به حضور کارشناسان و متخصصین فنی کارآزموده در مجموعه افتخار داریم تا یکی از با کیفیت ترین سرویس ها و خدمات در زمینه تعمیر و سرویس پرینتر، اسکنر و ماشینهای اداری برندهای HP – CANON– EPSON – BROTHER– SAMSUNG و… را به مشتریان محترم ارایه نماییم .

 

مرکز خدمات سرویس کهن  OldService در ضمینه خدمات و پشتیبانی قطعات الکترونیک و ماشین های اداری در خدمت شما میباشد. فقط کافیست تا با کارشناس ما ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را بیان کنید. تمام تلاش ما در این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *